De kop is er af voor de selectie van Sweel Zaterdag

Zaterdag 1 augustus werden de mannen van trainer Bert Wiebing op sportpark ’t Alterbarg verwacht voor de eerste training van het nieuwe seizoen.
De trainer kon beschikken over een grote groep, enkelen zijn nog op vakantie. De selectie kon een aantal nieuwe gezichten verwelkomen, waarvan een drietal uit Sleen.
Jordi Darneviel (1e selectie), Sander de Groot en Edwin Guchelaar (2e selectie) zijn, samen met nog een aantal spelers, overgekomen van buurman Sleen Zaterdag.
Van de zondag-afdeling van vv Sweel is Jurjen Huitema overgekomen, de rappe rechtsbuiten kiest er voor om binnen de nieuwe vereniging op zaterdag te gaan voetballen.

Lars Sikken en Jeroen Zanting sluiten weer fit aan bij de groep na een jaar blessureleed. Jan Roelof Mulder, zaterdag niet aanwezig, komt over vanuit de jeugd.

Trainer Wiebing geeft in zijn welkomstwoord aan dat hij er volle vertrouwen in heeft dit jaar weer mee te strijden om de hoogste plaatsen in de competitie, na de misgelopen promotie van het afgelopen seizoen.
Hierna werden de spelers onderworpen aan een pittige training waarbij vele liters zweet verloren gingen.

De eerste oefenwedstrijden worden dit jaar gespeeld op het eigen Auto Mekkes / Zwaagstra toernooi. Donderdag 13 en zaterdag 14 augustus vindt dit jaarlijkse toernooi plaats, met als tegenstanders HOC en DSC’65

Bekijk een aantal foto’s van de eerste training in het fotoalbum