De Jeugdvoetbaldagen van vv Sweel zijn wederom zeer succesvol verlopen.

De afgelopen drie dagen betraden bijna 50 jeugdvoetballers sportpark ‘t Alterbarg, om deel te nemen aan de Jeugdvoetbaldagen.

Opnieuw was er een goed doel gekoppeld aan het voetbalevenement. Dit keer stond het in het teken van het Ronald McDonald Kinderfonds. vv Sweel omarmde dit goede doel en vijf euro van het inschrijfgeld werd gedoneerd.

Er werden diverse groepjes geformeerd, met elk een enthousiaste trainer. Aan de hand van oefenstof, die zorgvuldig was uitgekozen, leerden de kinderen de fijne kneepjes van de voetbaltechnieken met de bal, samen in een team spelen, conditie oefeningen en natuurlijk als afsluiting van het programma een partijtje tegen elkaar.

De Jeugdvoetbaldagen werden vrijdagmiddag afgesloten met een sponsorloop. Ook deze opbrengst komt ten goede aan Ronald McDonald Kinderfonds. Het bedrag zal binnenkort bekend worden gemaakt.

De lunch en het drinken werden de afgelopen drie dagen verzorgd door vrijwilligers van vv Sweel.

Foto’s : Marjan Koopman