Darttoernooi weer een groot succes.

Dart toernooi 2016 004

5 dartbanen waren volop in gebruik.

Het jaarlijkse darttoernooi, georganiseerd door supportersvereniging vv Sweel, was gisteravond weer een groot succes. Een groot aantal koppels had zich weer aangemeld. Maar ook aan supporters was geen gebrek. 30 koppels verdeeld over 5 poules, 4 heren- en 1 damespoule, hebben streden om de  felbegeerde wisselbokaal.

De dames  speelden een onderlinge competitie, waarbij de nummers 1 en 2 gelijk eindigden. Dit waren Marieke/Elske tegen Janneke/Henrieke. Hun laatste wedstrijd tegen elkaar, was tevens de finale wedstrijd.  Marieke en Elske gingen, er na een spannende strijd met de damesbeker vandoor.

De   heren speelden na de poule fase, een kruisfinale en halve finale, waarna in de finale twee koppels overbleven. Deze finalisten waren Jaap Haan/ Jeroen Zantingh tegen Martin Pronk/Michiel Hofman. Martin en Michiel wonnen ook dit jaar de finale, en mogen de wisselbeker voor de tweede keer meenemen.

Iedereen heeft weer een jaar de tijd om te oefenen op onze dartborden in de kantine, want volgend jaar komt er zeker weer een darttoernooi.

De supportersvereniging wil iedereen bedanken die ons geholpen heeft, deze avond weer te laten slagen.

Dart toernooi 2016 017

De winnaars: Elske, Martin, Marieke en Michiel.