Dames vv Sweel tonen fanatisme: ” ’s Avonds niet trainen? Dan doen we dat toch gewoon in de ochtend om 6.00 uur “

Wat begon als een geintje, werd voor de dames van vv Sweel als snel werkelijkheid: mochten ze niet in de avond hun training afwerken, dan was de vroege ochtend een prima alternatief.

Afgelopen dinsdag- en donderdagochtend – nog voor het krieken van de dag en met paar graadjes vorst – werd met veel enthousiasme een groepstraining afgewerkt.

Trainer Jan Roelof Jansen was trots op het fanatisme van zijn team, dat niet voor een gat te vangen bleek. ’s Avonds niet trainen? Dan doen we dat toch in de ochtend om 6.00 uur op ‘t Alterbarg.

De dames genieten de komende weken van een welverdiende winterstop. In het nieuwe sportjaar gaan ze er weer volle bak tegenaan.