D-junioren naar NK Beachsoccer

Woensdag speelden de D’s van Sweel de voorrondes van het Beachsoccer toernooi in Emmen.
Die avond moesten er in de poule 4 wedstrijden gespeeld worden. Er werd 1 wedstrijd verloren, maar de rest gewonnen en daardoor werden ze 2e in de poule. De nummers 1 en 2 van de poule mochten door naar de finales op zaterdag. Uiteindelijk belandden de jongens in de grote finale!

De finale was spannend en moest uiteindelijk beslist worden met penalty’s, 3 om 3.
Wilko, de keeper, stopte de 3e penalty en daardoor moest Tom de bal binnenschieten om de winst binnen te slepen.
Tom was heel zenuwachtig maar schoot de bal toch goed binnen! Door de winst op dit toernooi mogen de D-pupillen van vv Sweel naar het NK Beachsoccer in Scheveningen!

Het NK word gespeeld op 25 & 26 juli in Scheveningen!