CUPFIGHTER SWEEL JO13-1 LEVERT KNAPPE PRESTATIE EN PLAATST ZICH VOOR ACHTSTE FINALE KNVB-BEKERTOERNOOI

Het bekersprookje voor Sweel JO13 duurt onverminderd voort. Afgelopen zaterdag was Sweel JO13-1 in de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi met 0-1 te sterk voor de leeftijdsgenoten van vv Ruinen. De ploeg uit Zweeloo plaatste zich daarmee voor de achtste finale van het KNVB-bekertoernooi.

Na een redelijk gelijkopgaande eerste helft, waarbij Sweel de lat raakte, bleef de ruststand 0-0.

In de beginfase van de tweede helft waren de bezoekers uit Zweeloo veruit de betere ploeg en kwam het via Mohammad Ezou op 0-1. Gaandeweg werd ook Ruinen weer wat gevaarlijker. Al met al bleef het spannend tot het einde. Vijf minuten voor tijd schoot Ruinen nog tegen de paal.

Bij het laatste fluitsignaal was de blijdschap bij zowel spelers, speelsters, de begeleiding en de meegereisde supporters groot. Nu de loting afwachten wie Sweel JO13 in de achtste finale treft. In elk geval werd er een mooie prestatie geleverd zaterdag in Ruinen. Knap gedaan!