Coronamaatregelen kantine

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen die ingaan per 13 november 18.00 uur heeft
het bestuur van vv Sweel besloten om de kantine NIET te openen op
doordeweekse trainingsavonden ivm de verplichte sluitingstijd van 20.00 uur.

WEL blijft onze kantine open op de zaterdag en zondag voor onze sporters, begeleiding, scheidsrechters en tegenstanders tot 20.00 uur.

Dit houdt in dat op
zaterdag en zondag de kantinedienst gewoon doorgaat volgens schema.

Voor doordeweekse avondwedstrijden (voor 20.00 uur) bestaat er de mogelijkheid om de
deur van de kantine op afstand even te openen voor de leider om de tegenstander een kop
koffie te kunnen geven en ranja te pakken voor in de rust. Bel naar Hester Pronk.

Daarnaast zullen we de QR code check uitvoeren, maar daarvoor zijn we ieders hulp nodig.
Dus als je kantinedienst hebt (en echt druk zal het niet zijn) kun je gevraagd worden of je de
check zou willen doen als we geen vrijwilliger hebben kunnen vinden voor dat moment.

We hopen dat iedereen in ieder geval lekker kan blijven sporten en dat we op een verantwoorde manier weer zo snel mogelijk naar “normaal” kunnen.

Bestuur VV Sweel