Competitieindeling Sweel (zat) en Sweel (zon)

De KNVB district Noord heeft de indelingen van de competities van de standaard mannenteams bekendgemaakt.

Voor de hoofdmachten van Sweel (zat) en Sweel (zon) is de indeling voor het seizoen 2016/2017 als volgt samengesteld:

Zondag 4e klasse D Zaterdag 4e klasse D
Sweel 1 Sweel 1
DVC’59 1 FDS 1
DSC’65 1 NKVV 1
Schoonebeek 1 NWVV 1
Protos 1 SVBO 1
Weerdinge 1 Angelslo Sc 1
EHS’85 1 SCN 1
KSC 1 Hoogeveen 1
Zwartem. Boys 1 SVV ’56 1
SVBC 1 DKB 1
Sellingen 1 Avereest 1
EMMS 1 Bruchterveld 1
HOC 1

Overige indeling teams gemeenten Coevorden:

Derde klasse D zat.: CSVC, Borger, DESZ, Elim, Fit Boys, Hardenberg ’85, Hollandscheveld, Lutten SC, Nieuwleusen SV, Rouveen SC, SCD ’83, SVN’69, Vitesse’63 en ZZVV.

Tweede klasse L zon.: Germanicus, Raptim, Amicitia VMC, FC Assen, Beilen, Forward, GVAV Rapiditas, Helpman, Hoogezand, Noordster, Rolder Boys, Valthermond en ZNC.

Derde klasse C zon.: Sleen, Dalen. Asser Boys, Bargeres, CEC, Gieten, LEO (Loon), Musselkanaal, Stadskanaal, SVV’04, Ter Apel ’96 FC, Titan, Twedo en Zwartemeer.

Vijfde klasse E zon.: VIOS (O, Buinen, Buinerveen, De Treffer ’16, EEC, Eext, Gasselternyveen, GKC, Roswinkel Sp., Valther Boys, Weiteveense Boys, Witteveense Boys’87, WKE-16 en Zandpol