Clubvrouw Eefke Ziengs (70) overleden

vv Sweel is diep getroffen door het verlies van Eefke Ziengs.

Eefke was de afgelopen jaren al ernstig ziek, een oneerlijke strijd die ze afgelopen vrijdag moest opgeven.

De clubvrouw was één van de prominente gezichten van onze supportersclub. De drijvende kracht achter de kaart- en bingoavonden, vele jaren lang. Eefke genoot van de entourage en van de generaties die de kaart- en bingoavonden steevast bezochten. Ze vond het iedere keer weer een feestje om het te organiseren.

Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend dat alles altijd klaar staat, maar dat is het uiteraard niet. Achter de schermen moet er altijd het nodige gebeuren. Bij Eefke was de organisatie in vertrouwde handen. Alles werd tot in de puntjes geregeld.

Ze werkte het liefst op de achtergrond en wilde niet te veel ruchtbaarheid geven aan hetgeen ze voor de club betekende. Het was pure clubliefde en dat gold ook voor haar rol als supporter van onze hoofdmacht.

Wij verliezen in haar een zeer betrokken en gedreven clubvrouw.

vv Sweel wenst Derk en de naaste familie heel veel sterkte bij het verwerken van dit zware verlies.

Bestuur en leden vv Sweel

Bestuur en leden supportersvereniging vv Sweel