Clinton neemt afscheid van vv Sweel

Clinton: Thanks for your fabulous football promotions. Best wishes from all the members of vv Sweel!

Dat zeggen we tegen Clifford Clinton. De Nigeriaanse balvirtuoos nam deze week afscheid van zijn voetbalvrienden op ’t Alterbarg. Clinton was de held van het publiek, maar ervoer op ’t Alterbarg ook de warmte en de geborgenheid.

Clinton voelde zich bij ons thuis en was op zijn gemak. Hij genoot van de vriendschap met zijn teamgenoten.

De Nigeriaanse aanvaller scoorde niet alleen, maar was ook een voortdurende plaag voor de defensie van de tegenstander. Hij deed trucjes die effectief waren, zijn kap- en draaibewegingen waren bij vlagen fenomenaal. Een voetballer die iets extra’s bracht.

De liefhebber van voetbal als een spel van schoonheid laat dan ook een traan nu we Clinton niet meer op onze velden in actie kunnen zien.

Ver van huis jaagt Clinton zijn dromen na. Welke route hij ook kiest op weg naar een betere en gelukkige toekomst: wij wensen hem het allerbeste!