Bij Coop in Aalden is een plastic fles de moeite van het terugbrengen waard! Doneer aan vv Sweel !

Vergis je niet! Van al het statiegeld dat je bij de Coop in Aalden aan een goed doel geeft, verdubbelen zij het bedrag. Met een kleine bijdrage kan je voor je omgeving dus veel betekenen. Zó maak je samen ‘t verschil.

Als je gelooft in de kracht van ‘samen’ zet je je in voor elkaar. Voor de straat, voor de buurt en voor de club. Dat vinden ze bij Coop in Aalden belangrijk. Daarom kunnen Coop klanten in Aalden hun statiegeld van een plastic fles doneren aan een goed doel. En Coop verdubbelt het gedoneerde bedrag

Het komende kwartaal, januari tot en met maart 2022, kunnen klanten hun statiegeld schenken aan vv Sweel.