Belangrijk nieuws omtrent de kantinediensten

Geachte spelende leden en ouders van jeugdleden

Het nieuwe seizoen 2016-2017 staat op het punt om te beginnen. Ten aanzien van het vorig seizoen zijn er een aantal zaken veranderd.
Eén van de veranderingen heeft te maken met de kantine en alle zaken daaromtrent. Afgelopen jaren is er tijdens de kantinediensten een veelvuldig beroep gedaan op de hulp van Wout.
Komend seizoen verandert zijn rol in de kantine. Wout zal nog wel aanwezig zijn, maar in overleg met hem wordt hij niet meer ingedeeld.
De kantine is afgelopen zomervakantie vernieuwd. De kantine is voor en van ons allen. Het is dan ook de bedoeling dat je gedurende de dienst de taken uitvoert die gekoppeld zijn aan de kantinedienst.

Iedereen wordt met de beste bedoelingen ingedeeld voor de diensten. Voor zover we het kunnen overzien wordt er rekening gehouden met je inzet bij het team waarin je speelt. De voorbereiding wijkt hier iets van af in verband met het feit dat veel mensen nog op vakantie zijn, waardoor het lastig plannen is.

Dit seizoen ontvang je een maand lijst met de kantineplanning daarop. Op deze lijst staan alle diensten ingeroosterd, inclusief het telefoonnummer van de mensen.
Indien je niet kunt, dan is het bedoeling dat je ruilt met iemand anders van deze lijst. Als dat niet lukt, dan zal je zelf op zoek moeten naar een andere vervanger.

Afgelopen jaar heeft het bestuur een enquête gestuurd naar de leden met vragen inzake kantinediensten. Hier is door de leden met grote meerderheid gekozen voor de optie 1: De leden vullen zelf de kantinediensten in. Bij het niet aanwezig zijn wordt er € 50 boete opgelegd aan de afwezige speler.
Deze regel treedt met ingang van de start van dit seizoen in werking.

Dat betekent heel simpel dat je verantwoordelijk bent voor het moment dat je bent ingepland.
Verschijn je niet of wordt de kantinedienst niet ingevuld dan wordt de boete toegekend aan de persoon die staat ingepland.

We sturen jullie deze opmerkingen om aan de voorkant duidelijkheid te verschaffen over de nieuwe situatie. We hopen dat je de kantinedienst met de plezier en passie uitvoert die hoort bij VV Sweel.

VV Sweel is voor en van ons allen. Daarom vertrouwen we er op dat iedereen dat doet wat nodig is om de kantine, kleedkamers etc. netjes te houden

Succes met jullie kantinediensten in onze nieuwe kantine.

Bekijk hier de indeling van augustus

Bestuur VV Sweel