Belangrijk: het Corona protocol! (update)

Beste leden en ouders/verzorgers van leden,

Het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur en de omstandigheden door de Corona situatie (COVID-19) maken het er niet gemakkelijker op.

We zullen ons moeten aanpassen en in lijn met de RIVM ons houden aan de noodzakelijke maatregelen waaronder thuisblijven bij klachten en 1 ½ meter in acht nemen. Maar ook maatregelen als gebruik van mondkapjes tijdens vervoer naar uitwedstrijden moeten worden gebruikt.

Om duidelijkheid te geven hebben we een aantal maatregelen op een rijtje gezet:

We zijn allemaal lid van vv Sweel of met andere woorden de club is van ons allemaal. Dit betekent dat we het ook alleen maar voor elkaar krijgen als we ons hier met z’n allen voor inzetten. Ik vraag jullie dan ook om goed te letten op jezelf en je te houden aan de regels maar vraag je ook om op elkaar te letten en indien nodig de ander even aan de regels herinnerd, al coachend.

Namens het bestuur wens ik jullie een plezierig en succesvol voetbalseizoen!

Met vriendelijke groet,

Alfred Vrieling