Bekermatch Sv Hoogersmilde – vv Sweel is ook weerzien met oude bekenden

Komende zondag speelt vv Sweel de laatste bekerwedstrijd tegen SV Hoogersmilde.

Sweel heeft tegen de zondagvijfdeklasser aan een gelijkspel voldoende om de knock-outfase van het bekertoernooi te bereiken. Echter is voor het goede gevoel richting de competitie een overwinning natuurlijk beter!

Dit geldt uiteraard ook voor onze tegenstander, SV Hoogersmilde heeft de voorgaande twee bekerduels verloren en zal er dan ook alles aan doen om vertrouwen te tanken in de aanloop naar de start van de competitie.

Het duel met SV Hoogersmilde is ook een weerzien met twee oude bekenden! Trainer van SV Hoogersmilde is namelijk Edwin Guchelaar, Edwin was vanaf 2015 twee seizoenen trainer bij Dames 1 van Sweel.

Een andere bekende is Willy Lubowa, deze naam doet waarschijnlijk de meeste supporters nog terugdenken aan de tijd dat Willy furore maakte bij Sweel Zaterdag 1. Tegenwoordig speelt Willy dus bij SV Hoogersmilde!

Het duel begint zondag om 14:00 in Hoogersmilde en staat onder leiding van scheidsrechter Jack Li uit Assen.