Auto Mekkes bedankt v.v. ZBC

Hoofdsponsor Auto Mekkes (vv Sweel 1 (zon)) kijkt met een zeer tevreden gevoel terug op de langjarige samenwerking met v.v. ZBC. Een samenwerking die gelukkig wordt gecontinueerd met v.v. Sweel.

De samenwerking tussen v.v. ZBC en Auto Mekkes mag best uniek worden genoemd en waar beide partijen dan ook ontzettend trots op kunnen zijn. Er is grote waardering voor de inbreng van Auto Mekkes gedurende een grote reeks van jaren.

Trots en waardering is er zeker ook bij Henk en Dini Mekkes. Het bestuur ontving afgelopen week de onderstaande bedankbrief:

Geacht bestuur van v.v. Sweel,

Bedankt voor de prettige samenwerking tussen Auto Mekkes en v.v. ZBC.

Als hoofdsponsor kunnen we zeer tevreden terugblikken op de afgelopen dertig jaar. Geweldig!
Als je ZBC zegt, dan zeg je Auto Mekkes en als je Auto Mekkes zegt, dan zeg je ZBC. Het is een echte twee-eenheid.
Maar dat spreekt voor zich, want ander hou je het zeker geen dertig jaar met elkaar vol.

Ik sta niet gauw met de mond vol tanden, maar ik schoot helemaal vol toen ik op donderdag 5 juni j.l. het erelidmaatschap van v.v. ZBC kreeg aangeboden.
Helemaal niet verwacht, maar toch hartstikke leuk. Een geweldige eer, gewoon top!

Nogmaals bestuur van v.v. ZBC; BEDANKT!!

Auto Mekkes Aalden – Zweeloo

Vriendelijke groet,