Auto Mekkes bedankt hoofdmacht v.v. Sweel (zon) voor het geweldige toetje !

Hoofdmacht v.v. SWEEL (zon) bedankt voor het mooie voetbalseizoen; zeker de 2e helft van de voetbalcompetitie hebben we genoten!

Bij het ingaan van de winterstop bungelden we onderin en dan is het niet te geloven dat jullie een 3e periodetitel in de wacht slepen. Plaatsing voor de nacompetitie!! Wie had dat verwacht?  Niemand denk ik., geweldig toch en kans op promotie naar 3e klasse. Een TOETJE !!

En het toetje smaakte goed ,wat waren wij er dicht bij. FC Ter Apel’96 wint uiteindelijk met slechts één doelpunt verschil. Zeker de wedstrijd uit en tegen Nieuw-Roden, ONGELOFELIJK  !!! ONGELOFELIJK !!!

Wat een pot, wat een pot …..daar zat echt alles in wat een spanning. Wij kwamen op een schier kansloze 4-0 achterstand. We dachten klaar over en uit ! jammer! Er liepen zelfs al een paar supporters teleurgesteld richting de parkeerplaats…men geloofde er niet meer in. Maar wij maakten 4-1 en het wij  begonnen op onnavolgbare wijze te voetballen.

In de 90e minuut maakten wij zelfs 4-4. Dus verlengen: 2x 15 minuten! Jongens, jongens wat er toen gebeurde….echt onvoorstelbaar. We kwamen steeds achter met één doelpunt verschil: 5-4 en maakten weer gelijk 5-5, 6-5 en 6-6. Er werd keihard gewerkt en gestreden voor elke meter. Mooie goals, wat een spanning. Het spel golfde op en neer. In de laatste minuten maakten wij  6-7 . Dus ronde verder ….het leek wel een sprookje. Ik heb heel wat voetbalwedstrijden gezien, maar heb dit nog NOOIT meegemaakt. Geweldig.  Onvoorstelbaar en ik kan gelukkig zeggen : IK was er bij…..!

Zo moet voetbal gespeeld worden. Gewoon TOP! Genieten én wat een ontlading na het laatste fluitsignaal. Het leek wel of wij de Europa Cup hadden veroverd. Trainer/staf, begeleiding en spelers: iedereen ontzettend bedankt! Ga zo door en dan  kan er wat leuks groeien!

En komt het zeker goed en wij moeten het met elkaar doen. Allemaal de neuzen dezelfde kant en keihard werken…. dat  is de basis!

Zonder iemand te kort te doen wil ik Ruud en Jarno bedanken dat jullie het opgepakt hebben  en ik zal het bestuur adviseren om het succesvolle duo langer vast te leggen. Wat mij betreft: een contract voor het leven!

Bedankt en een prettige vakantie!

Auto Mekkes  Aalden – Zweeloo  * hoofdsponsor v.v. Sweel (zon)*

Henk en Dini