Afsluiting van het jaar

En alweer is er een jaar voorbij. Een jaar waarin corona nog steeds de boventoon voerde. Helaas is ons sportpark weer gesloten en vinden er geen activiteiten plaats, maar gezondheid gaat altijd voorop. En daar hebben we als bestuur het afgelopen jaar ook naar gehandeld.

Wie had ooit gedacht, dat we bij een deur zouden staan om codes te scannen? Dat we wel in een kantine mochten zitten op 1,5 meter, maar niet langs de lijn mochten staan om onze teams aan te moedigen? Het is niet anders. Laten we hopen dat we in het nieuwe jaar snel weer de voetbalschoenen aan kunnen trekken en ‘de wei in mogen’. Want ook dat is in het belang van onze gezondheid.

We herdenken ook de clubmensen die ons dit jaar zijn ontvallen. Verdrietig hebben we afscheid moeten nemen van een aantal zeer gewaardeerde vrijwilligers en (oud)leden. We denken met veel respect aan hen terug en wensen hun naasten sterkte toe in deze altijd lastige periode rond de jaarwisseling.

Het is een onzekere tijd. Als bestuur zien we gelukkig dat we een sterke vereniging hebben. Leden, spelers, vrijwilligers, jeugd en sponsoren blijven ons trouw. Dat is fijn om te constateren. Dank daarvoor! Hopelijk zien wel elkaar snel weer op ’t Alterbarg.

We kijken uit naar een nieuw jaar, waar van alles op de planning staat. Samen met de beheersstichting pakken we de verbouwing van de kleedkamers op. We hopen snel met een voorstel naar de leden te gaan. We zijn op zoek naar een nieuwe trainer voor het eerste. En we staan te springen om 100 jaar voetbal in Zweeloo samen te kunnen vieren. Nog even geduld..

Wij wensen iedereen een gezond, gelukkig en sportief 2022!

Namens het bestuur,

Anita Klingenberg