Activiteiten Supporters vereniging VV Sweel 2016-2017

Supporters Vereniging Vv Sweel heeft de nieuwe activiteiten voor het seizoen 2016 – 2017 alweer ingepland.

Ook voor deze avonden zijn we altijd op zoek naar mensen die het gezellig vinden om 1 x per maand op vrijdagavond een kaartje te komen leggen of  Bingo willen spelen met leuke prijzen.

Je hoeft je niet op te geven kom gewoon langs!

Kaart en Bingoavonden  2016/2017:

Kaarten                                     Bingo

30 September                         14 Oktober

21  Oktober                              11 November

25 November                          17 December:  Familie-kerstbingo vanaf 19.30 uur

23 December                          13 Januari

27 Januari                               10 Februari

24 Februari                              25 Maart  Familiebingo

31 Maart

28 April

Jeugdbingo: 10 maart 2017: F jeugd (aanvang 18.45 uur)

17 maart 2017 :D/E jeugd (aanvang 19.00 uur)

Ook het jaarlijkse Tafelvoetbal toernooi en Dart toernooi staat al vast.  En aangezien we op het sportpark nu een mooie ruimte hebben waar dartborden hangen en een tafelvoetbal staat, kan je ook hier alvast voor oefenen. De opgave voor de toernooien komen 6 weken voor het toernooi in de kantine te hangen of volg de website voor meer info.

Tafelvoetbaltoernooi:  21 januari 2017.

Darttoernooi: 22 april 2017.

Verder kunnen we terugkijken op een actief seizoen 2015/2016 waarin we, binnen het bestuur van de Supporters Vereniging, versterking hebben gekregen van Bert-Jan Volders,en Yvonne Haan.  Geert v.d. Weide en Marjan Nijenbanning zijn  gestopt met het bestuur, maar Marjan helpt  ons met het begeleiden van een Pupil v.d. week. We willen vooral de vrijwilligers en leden buiten het bestuur  bedanken voor hun inzet en medewerking. Dat gaat dan om kleine dingen zoals spullen ophalen en wegbrengen,helpen op en afbouwen,  het drukken van certificaten voor de Pupil en uitslagenlijsten maken voor het tafelvoetbaltoernooi, het bijhouden van de dartscores via de computer, kantine draaien tijdens onze activiteiten, en noem maar op. Ook met de hulp bij het maken en realiseren van de Dartborden zijn wij erg blij mee. Het is een goede investering gebleken van de Supporters Vereniging. Er wordt volop gebruik van gemaakt, en dat vinden we mooi om te zien. En dan als laatste de vitrine kast,  geschonken door een  lid,  waarin de merchandise  die wij verkopen, in uitgestald staat.

We gaan ervan uit dat we het komend seizoen weer een gezellig jaar hebben, maar dat kan alleen samen met jullie, dus kom eens langs op een Kaart of Bingo avond, en geef je in het nieuwe jaar op voor de Dart en tafelvoetbal toernooien. Meer informatie over ons staat onder aan de website van VV Sweel. Klik op ons logo, en je vindt alle datums en activiteiten  terug.

Namens Supporters Vereniging VV  Sweel