Aart Schouten: “Bij ons in huis zijn de dames van het voetballen en de heren niet” * S-Tech blijft Sweel MO17 als teamsponsor trouw *

S-Tech Schouten Technische Dienstverlening uit Meppen heeft het teamsponsor-contract van Sweel MO17 met drie seizoenen verlengd.

Zelf loopt Aart Schouten met zijn twee zoons Corné en Twan niet warm voor voetbal, maar zijn vrouw Jeanet en de dochters Annemijn en Lieke des te meer. “Ze hebben een enorme passie voor het voetballen en het is daarom leuk om een team van één van onze dochters te sponsoren”, verklaart Aart.

Annemijn toont haar voetbalkunsten in Sweel MO 13 en Lieke speelt in Sweel MO 17.We hebben ons als sponsor verbonden aan het team van Lieke. We vinden het fijn om op deze wijze onze bijdrage te leveren aan de voetbalvereniging.”

Verhuizing naar Meppen

Aart en Jeanet zijn sinds 1995 woonachtig aan de Mepperstraat in Meppen. Vanaf 1990 zwaaide het echtpaar de scepter over AST Tribuneverhuur. “Hierbij zijn wij altijd door de jeugd uit de omliggende dorpen enorm geholpen, bijna alle medewerkers die in die jaren voor ons hebben gewerkt kwamen uit de directe omgeving. Daar zijn we nog steeds trots op.”

AST Tribuneverhuur

Na een bloeiende periode werd AST Tribuneverhuur in 2015 geconfronteerd met de gevolgen van de economische crisis. Na drie jaren van verlies werd bedrijf uiteindelijk verkocht. Het ondernemersbloed kroop echter waar het niet gaan kan en Aart en Jeanet zetten de schouders onder een nieuw bedrijf. “We deden in die jaren al veel klussen voor Zwaagstra Beton uit Hoogeveen en dankzij deze samenwerking konden we een geslaagde doorstart maken met ons nieuwe bedrijf :S-Tech Meppen.”

Breed terrein

S-Tech is op een breed terrein actief: van metaalwerk tot het installeren van melkmachines en melkrobots. Verder doen we intensieve demontage klussen voor een industrieel verhuizer. Zo heeft ons team onder meer geassisteerd bij de bouw en ontmanteling van een melkfabriek in het Duitse Gutherloh Duitsland. Het grootste deel van onze werkzaamheden doen we in opdracht van Zwaagstra. “Deze klussen klaren we met veel passie en plezier . Uiteraard staan we ook altijd open voor nieuwe uitdagingen .

Uitbreiden

Inmiddels is ook zoon Corné werkzaam in het bedrijf van zijn ouders en staat de jongste telg Twan te trappelen. S-Tech biedt werk aan zeven mensen. “In de toekomst zouden we het personeelsbestand nog graag verder willen uitbreiden om zodoende nog meer mensen uit onze buurt aan een leuke en uitdagende baan te helpen.”

Sweel MO17 is blij met de sponsoring van S-Tech uit Meppen. Op de foto boven vanaf links: Jeroen Amersfoort (leider), Iris Meijerink, Leonie Knol, Dianne Wilms, Lieke Schouten, Heleen Berkhout, Lotte van de Krol, Isa Ekkelkamp en Harjan Jalving (leider). Onder vanaf links: Judith Adema, Kirsten Pol, Marloes Jongepier, Mette de Lange, Emma Jalving, Norah Naber en Lobke Amersfoort