Aanmelden FC Emmen Stadion Sterren

Beste voetballiefhebber,

Ben jij tussen de 6 en 14 jaar en heb jij altijd al een dag als profvoetballer willen leven? Pak dan nu je kans en doe mee aan FC Emmen Stadion Sterren!

Aanmelden via FC Emmen, niet via onze club!

Spelersbus
Zie je het al voor je? Daar komt de échte spelersbus van FC Emmen de hoek om rijden. Ja, die mooie touringcar komt om jou naar het stadion van FC Emmen te brengen naar De Oude Meerdijk. Je stapt natuurlijk snel in de spelersbus en kijkt je ogen uit. Niet alleen stoelen in de bus, maar ook mooie tafeltjes, een televisie en zelfs wifi. Ja, de echte prof ontbreekt het aan niets.

FC Emmen contract voor een dag
Bij het stadion aangekomen ligt de rode loper al uit en staat de directeur van de club jou al op te wachten. Snel brengt hij jou, als nieuwe ster van FC Emmen, naar de officiële persruimte van het stadion. Terwijl jij daar je eerste profcontract voor één dag tekent, verdringen de aanwezige paparazzi, de fotografen, zich om een foto van jou te maken en sta je de voetbalpers te woord tijdens jouw eerste officiële persconferentie.

Toptraining door FC Emmen jeugdtrainers in De Oude Meerdijk
Jij moet snel weg want je moet je om gaan kleden voor de training. Eerst krijg je nog een rondleiding door het stadion, want je moet natuurlijk wel weten waar je moet zijn. Direct na de rondleiding trekt de trainer jou nog aan je jas. Hij wil je namelijk goed voorbereiden op de training met een korte tactische bespreking in de kleedkamer. Met echte wedstrijdbeelden bereid jij je als een echte prof voor. Omkleden doe je in de kleedkamer van het stadion, waar je ook je eigen FC Emmen trainingsshirt aantrekt. Je bent er helemaal klaar voor! De opkomstmuziek galmt door het stadion en terwijl de speaker jouw naam omroept loop je als een echte Stadion Ster het hoofdveld van de De Oude Meerdijk op om te gaan trainen met je eigen selectie!

Maak kans op twee wedstrijdtickets voor de wedstrijd FC Emmen – ADO Den Haag
Behalve jouw FC Emmen trainingsshirt krijg je tijdens de afsluiting van de dag een officieel FC Emmen contract en een leuke gadget. Als klap op de vuurpijl maak je kans op twee wedstrijdtickets voor de wedstrijd FC Emmen – ADO Den Haag op 10 februari 2019. Deelname kost slechts €49,95 en kan via deze link!

Data & Tijden

• ​​​Vrijdag 28 december 2019
  • ​​9.15 uur tot 15.30 uur
  • ​​Opstapplaatsen: Assen – Hoogeveen – Nieuw-Amsterdam
  • ​Donderdag 3 januari 2019
  • ​9.15 uur tot 15.30 uur
  • ​Opstapplaatsen: Stadskanaal – Ter Apel – Emmer-Compascuum

Wat krijg je tijdens een dag als echte FC Emmen Stadion Ster?

• ​Je wordt opgehaald door de FC Emmen spelersbus
  • ​Je tekent een echt FC Emmen spelerscontract voor 1 dag
  • Je wordt aan de Media gepresenteerd tijdens een persconferentie
  • Je krijgt een rondleiding door stadion De Oude Meerdijk
  • Tactische bespreking in de kleedkamer van het stadion
  • Voetbalclinic op het veld van De Oude Meerdijk

Wat krijg je nog meer?

• FC Emmen Trainingsshirt (uit-shirt)
  • Goed verzorgde lunch + drinken
  • Digitale foto (perspresentatie)
  • Teamposter 1e selectie FC Emmen
  • Maak kans op wedstrijdtickets (FC Emmen – ADO Den Haag)

Per datum zijn er een beperkt aantal deelnemersplaatsen. Dus geef je snel op via FC Emmen Stadionsterren!

Met sportieve groet,

FC Emmen Voetbalclinics ​