Aangepaste vorm Jeugd Voetbaldagen in Mei.

JEUGDVOETBALDAGEN 2021

Ook dit jaar worden op Sportpark Alterbarg in Zweeloo, in iets aangepaste vorm, de Jeugdvoetbaldagen georganiseerd. Dit jaar, vanwege de corona voorschriften, alleen voor de jeugd van VV Sweel.

De dagen zijn gepland op woensdag 5 en donderdag 6 mei van 10.00 – 15.00.

We zorgen voor twee dagen voetbalplezier voor de jeugd van vv Sweel t/m 15 jaar!! Onder begeleiding van enthousiaste trainers zal volop worden getraind op de techniek van de voetballers.

Tussen de oefeningen door is er uiteraard tijd voor lunch, en drinken. Vanwege de huidige corona-maatregelen zal de lunch door ouders/verzorgers moeten worden meegegeven, voor drinken zullen wij zorgen. Ook alle andere maatregelen blijven van kracht, dus belangstellenden mogen dit jaar helaas niet langs de lijn kijken. Er is ook geen mogelijkheid tot overnachten.

De inschrijfkosten zijn € 35,-. ( incl. €5,- bijdrage voor Stichting Opkikker). Alle spelers krijgen van tevoren een tenue en een bal, die ze aan het einde van deze twee voetbaldagen mee naar huis mogen nemen.

De betaling zal plaatsvinden via een automatische incasso in de maand mei door onze penningmeester. Zie opmerking hierover in bijlage van het inschrijfformulier!

Voor de MO17, JO17-1, JO17-2 en JO19 wordt op vrijdag 7 mei een gevarieerd programma samengesteld. Ook deze groep moet zich aanmelden via de mail jeugdwebsite@vvsweel.nl

Het goede doel in 2021

Dit jaar gaan we geld ophalen voor Stichting Opkikker.

Al vanaf 1995 organiseert Stichting Opkikker, opkikkerdagen voor gezinnen met een ziek kind, waarin ze door middel van heel veel activiteiten de zorgen van ieder gezinslid volledig naar de achtergrond laten verdwijnen. Deze activiteiten zijn talloos en breed.

Voor meer informatie kijk op www.opkikker.nl

Hierdoor hebben we, net als vorig jaar, besloten om 5 euro van het inschrijfgeld rechtstreeks te doneren aan Stichting Opkikker. Daarnaast willen we nog een leuke sponsoractie voor Stichting Opkikker organiseren waarbij de kinderen dus ook zelf nog geld kunnen inzamelen. Hierover volgt nog verdere informatie.

Hoe werkt het aanmelden voor de Jeugdvoetbaldagen 2021?

Stuur een email naar: jeugdwebsite@vvsweel.nl dan krijg je een inschrijfformulier toegestuurd, en stuur dit formulier ingevuld uiterlijk vrijdag 2 april terug naar jeugdwebsite@vvsweel.nl ( inschrijving is verlengd)

Uw kind wordt pas op de deelnemerslijst geplaatst als het inschrijfformulier volledig ingevuld, weer teruggestuurd is naar onze administratie. U krijgt dan een bewijs van ontvangst.

Meer informatie over de voetbaldagen kunt u volgen via onze website: www.vvsweel.nl

Tot ziens bij de voetbaldagen!