Aan- en afmelden als lid van VV Sweel voor 1 juni!

Aan en afmelden als Lid van VV Sweel

In verband met de indeling  van teams voor het nieuwe seizoen, vragen wij aan de leden, die weten dat ze stoppen met voetbal, zich  uiterlijk 1 juni af te melden!  Ook het aanmelden van je lidmaatschap, heeft de voorkeur dit  uiterlijk 1 juni te doen,.  Dit geldt zowel voor de jeugdleden als voor seniorenleden. zodat je meegenomen kan worden in de nieuwe teamindeling voor seizoen 2016-2017. Het afmelden als lid kan alleen schriftelijk via een mail naar de Ledenadministratie van VV Sweel: ledenadministratie@vvsweel.nl en NIET via de leider! Per 15 juni wordt je dan afgemeld bij de KNVB.

Aanmelden van nieuwe leden:

Vanaf 5  1/2  jaar kan je lid worden van VV Sweel.  Wil je je als lid aanmelden, doe dit dan voor 1 juni. Ga naar de website van VV Sweel onder kopje” Lid worden” zit een digitaal inschrijfformulier. Vul deze volledig in,  en en klik op verstuur . Ook in de bestuurskamer van het Sportpark  liggen aanmeld formulieren. Deze kunnen ingeleverd worden  bij Gerda Looije Valsakker 4 Aalden of bij Ada Sikken Dorpsstraat 28 Gees. Nieuwe leden vanaf 11 jaar moeten een pasfoto bijvoegen voor hun spelers pas.

Overschrijving naar een nieuwe vereniging:

*De speler die wil overschrijven naar een andere vereniging, gaat naar deze nieuwe vereniging toe om zich aan te melden, hij vult dan eerst het aanmeldformulier in, en levert deze in bij zijn nieuwe vereniging.

•  Uiterste datum voor overschrijving bij een nieuwe vereniging is 15 juni !!
• De oude vereniging kan zien dat er een overschrijvingsverzoek loopt.
• Alle overschrijvingsverzoeken worden door de KNVB verzameld en op 1 juli automatisch doorgevoerd.
• Als er geen blokkade is wordt de speler tegelijkertijd afgemeld bij de oude vereniging als lid.
• Als er wel een blokkade is dan moet deze eerst worden opgeheven. In de reguliere periode is dit alleen nog maar een financiële blokkade.
Alle overschrijvingen die tussen 5 maart en 15 juni worden ingediend, worden dus niet eerder dan 1 juli 2016 in Sportlink doorgevoerd.

De Ledenadministratie van VV Sweel vraagt aan de leden die zich willen overschrijven naar een andere vereniging, dit ook te melden via de ledenadministratie.  Dit kan dan meegenomen worden voor de nieuwe teamindelingen.