Aanmelden, afmelden of overschrijving lidmaatschap VV Sweel

In verband met de indeling  van de teams voor het nieuwe seizoen, vragen wij aan de leden,   die weten dat ze stoppen met voetbal, zich tussen nu en uiterlijk 8 juni af te melden ! Per 15  juni wordt je dan officieel  afgemeld bij de KNVB.

Aan en afmelden lidmaatschap

Ook het aanmelden van je lidmaatschap, heeft de voorkeur dit  uiterlijk 1 juni te doen, zodat je meegenomen kan worden in de nieuwe teamindeling voor seizoen 2017/ 2018.  Dit geldt zowel voor de jeugdleden als voor seniorenleden.

Aanmelden van nieuwe leden.

Vanaf 5 ½ jaar kan je,  je aanmelden als lid van VV Sweel.  Wil je,  je als lid aanmelden, doe dit dan uiterlijk voor 1 juni a.s .

Via de site van VV Sweel, onder kopje “lid  worden” kan je, je aanmelden. Daar staat ook meer informatie voor als je lid wil worden van VV Sweel. Ook in de bestuurskamer van het Sportpark  liggen aanmeld formulieren. Deze kunnen ingeleverd worden in de bestuurskamer, of bij Gerda Looije Valsakker 4 Aalden of bij Ada Sikken Dorpsstraat 28 Gees.

Afmelden als lid:

Het afmelden als lid kan alleen via een mail naar de Ledenadministratie van VV Sweel. : ledenadministratie@vvsweel.nl en NIET via de leider!  Per 15 juni wordt je dan afgemeld bij de KNVB.

Overschrijving naar  een andere vereniging:

*De speler die wil overschrijven naar een andere vereniging gaat naar deze vereniging toe om zich aan te melden. Dit moet voor 15 juni!!

• Bij de aanmelding bij een andere vereniging, moet je een relatienummer doorgeven, deze staat op je spelerspas.
    • Alle overschrijvingsverzoeken worden door de KNVB verzameld en op 1 juli automatisch doorgevoerd.
    • Als er geen blokkade is wordt de speler tegelijkertijd afgemeld bij de oude vereniging als lid. ( blokkade kan zijn contributie achterstand)
    • Als er wel een blokkade is dan moet deze eerst worden opgeheven.

*Alle overschrijvingen die tussen 5 maart en 15 juni worden ingediend, worden  niet eerder dan 1 juli 2017 in Sportlink doorgevoerd.

VV Sweel vraagt aan de leden die zich willen overschrijven naar een andere vereniging, dit ook te melden via de ledenadministratie.  Dit kan dan meegenomen worden voor de nieuwe teamindelingen.