Sweel (zon) verslaat Witteveense Boys en plaatst zich voor knock-out fase bekertoernooi

De hoofdmacht van Sweel (zon) heeft zondagmiddag het bekerduel tegen Witteveense Boys na een 1-2 ruststand met 2-5 gewonnen. De ploeg van trainer-coach Ruud Jalving heeft zich daarmee geplaatst voor de knock-out fase van de noordelijke districtsbeker.

Witteveense Boys kwam in eigen huis nog wel op voorsprong, maar nog voor rust werd de schade door doelpunten van Wilfred Kuipers en Remmert Verbrugge gerepareerd. In de tweede helft kwam de thuisploeg op gelijke hoogte en leek het geloof in de groene-witte harten weer terug te komen. De vreugde was echter van korte duur, want Kylian Hidding schoot met de 2-3 en 2-4 alle illusies aan de zijde van Witteveen aan diggelen. Wilfred Kuipers zorgde met de 2-5 voor een passend slotakkoord.