Rutger Neef weer thuis !

Rutger Neef, de speler van Bargeres die gisteren ongelukkig en hard met zijn hoofd op de grond viel en naar het ziekenhuis werd afgevoerd met nekklachten, is weer thuis.

De scan gaf aan dat er niets is gebroken. “Zijn spieren hebben een flinke oplawaai gehad”, laat Bargeres-trainer Peter Timmer weten. “Verder heeft Rutger een hersenschudding en moest hij vannacht om de paar uur wakker gemaakt worden. Maar gelukkig valt het dus allemaal mee.”

Neef kwam in de 78e minuut van het duel in de zondag vierde klasse D tegen Sweel, na een tackle op het middenveld hard, ten val en bleef lang liggen. Op aanraden van de verzorgers van beide teams werd een ambulance gebeld.

Na een half uur oponthoud werd de ongelukkige speler afgevoerd. Het duel werd daarna uitgespeeld, maar aan de 0-0 tussenstand veranderde niets.

Bron: RTV Drenthe