Modderig en sportief teamuitje Dames

Afgelopen zondag hebben de dames van vv Sweel meegedaan aan de Extreme Cold Run, een Obstacle Run in Schoonebeek waarvan de volledige opbrengst ten goede komt aan de 3FM Serious Request actie.

Iets voor elf verschenen de 16 dames en 2 heren aan de start. Na een korte warming up werd het startschot gegeven en konden de dames los. De dames hadden gekozen om voor het parcours van 3 kilometer te gaan, waarbij 15 obstakels overwonnen moesten worden. Hierbij moesten de dames onder andere over een evenwichtsbalk over het water en door een sloot (met modder) van 20 meter. Al met al kwamen de dames doorweekt en onder de modder over de finish, maar dit mocht de pret niet drukken.

Nadat de dames weer schoon en warm waren werd er in Zweeloo aangeschoven voor een heerlijke lunch waarbij van elkaars kookkunsten genoten kon worden. Het was een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar!

Bekijk een fotoimpressie in het fotoalbum