Aanpassingen van persoonlijke gegevens, aan en afmelden, graag doorgeven aan de Ledenadministratie.

Heeft U glasvezel en is Uw email adres veranderd, ben je afgelopen jaar verhuisd en ben je vergeten het nieuwe adres door te geven?

Sta je in sportlink nog op een ander email adres en kan je niet inloggen?

Heb je een verouderde foto in je sportlink staan en wil je die vervangen?

Geef deze wijzigingen door aan de ledenadministratie via volgend email adres: ledenadministratie@vvsweel.nl.

Een afmelding van je lidmaatschap wordt alleen goed verwerkt als dit via de mail van de ledenadministratie gaat. Doe dit niet  via de leider of trainer! En het liefst voor 1 juni!!

Als je het op de juiste manier doet, voorkom je, dat je in het nieuwe seizoen weer contributie moet betalen.

Wil je overschrijven naar een andere vereniging? Uiterste datum is 15 juni om dit goed te regelen. Ook dan is een afmelding bij ons wenselijk.

Aanmelden als nieuw lid kan via de link op onze website: Lid worden, doe dit gelijk als je al weet dat je gaat voetballen. Dan wordt het meegenomen in de teamindeling van het nieuwe seizoen.

Je krijgt altijd een bevestiging toegestuurd van ons.

Heb je nog vragen of opmerkingen laat het ons weten.

Met vriendelijke groet,

Namens de Ledenadministratie VV Sweel