Wegen Sander Guchelaar en vv Sweel scheiden

De wegen van jeugdtrainer Sander Guchelaar en vv Sweel scheiden aan het eind van dit voetbalseizoen. Beide partijen hebben in goed overleg besloten om volgend seizoen niet verder te gaan. Dit betekent dat Guchelaar op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging en dat Sweel op zoek moet naar een nieuwe trainer voor de JO19.

De 31-jarige Guchelaar is vier jaar werkzaam geweest als trainer-coach bij de jeugdafdeling van vv Sweel. Hij kwam destijds over van vv Sleen.

Hij kan bij vv Sweel terugblikken op een mooie en succesvolle periode. Met als absoluut hoogtepunt het seizoen 2016/2017, waarin het JO19-team onder zijn leiding zowel de kampioenstitel als de noordelijke districtsbeker wist te veroveren.

Het bestuur en de selectie van Sweel J019 benadrukken nogmaals dat ze uitermate tevreden zijn over de samenwerking met Sander Guchelaar.