6 mei: Kampioenswedstrijd VV Sweel JO19!

Zaterdag 6 mei staat een spannende wedstrijd op het programma voor de jongens van VV Sweel JO19 en hun begeleiding.

Bij winst op de tegenstander van zaterdag,  SWB JO19 kunnen ze, ondanks dat CEC JO19 nog 3 wedstrijden moet inhalen, niet meer ingehaald worden op de ranglijst.

Het team dat o.l.v Sander, Bert en Rolf, goed op dreef is, verwacht natuurlijk weer een grote schare publiek uit Zweeloo e.o om hun te komen aanmoedigen.

Het is de afgelopen wedstrijden gebleken, dat deze ondersteuning enorm geholpen heeft voor het team. Dus kom in grote getale naar Schoonebeek en moedig de jongens op sportieve manier aan.

De wedstrijd wordt zaterdag gespeeld op Sportpark de Gruinte in Nieuw Schoonebeek en de aanvang is  15.00!

Bij winst is er na afloop s’avonds in de kantine nog een mooi feestje, waarbij alle supporters zijn uitgenodigd.

DSC_0002 (Medium)