6 maart vervolg Sweel Cup Jeugd

SWEELCUP deel 2.

Aankomende zaterdag 6 maart gaan we na een lange winterstop zonder voetbal weer starten met de Sweelcup voor de jeugd van JO8 t/m JO13. De jongste jeugd JO8 en JO9 gaan weer 4 tegen 4 spelen, JO10/JO11 gaan 6 tegen 6 spelen en voor de MO13 en JO13 hebben we gekozen om 11 tegen 11 te spelen.

Eigenlijk gaan we verder op dezelfde manier als voor de winter. Wat was het leuk en wat hebben we er weer zin in. De leiders staan te trappelen om weer te starten, laat staan jullie als spelers. Wat zullen jullie weer zin hebben om aankomende zaterdag in wedstrijdjes tegen elkaar te kunnen spelen. Ook zijn er weer spelbegeleiders aanwezig die het ook weer heel leuk vinden om weer wat wedstrijdjes te kunnen begeleiden.

Even ter herinnering. We starten met spelen om 9.15 uur. Jullie zijn allemaal uiterlijk aanwezig om 9.05 uur, maar ook niet te vroeg, op zijn vroegst 9.00 uur.

. Om 10.45 uur is het afgelopen en kun je weer opgehaald worden of kun je op de fiets naar huis.

Toeschouwers zijn helaas nog niet toegestaan.

Voor de jeugd t/m JO11 staat bij de indeling aangegeven welke kleur shirt je moet dragen. Het zou mooi zijn als dat je lukt zodat we zo weinig mogelijk hesjes hoeven te gebruiken.

Speelschema ronde 1B JO8 tm JOMO13

Indeling ronde 1B JO8-JO9

Indeling ronde 1B JO10-JO11

Indeling ronde 1B JO13 – MO13

Op de website vind je de indelingen voor aankomende zaterdag en het speelschema ter informatie. Dat is vooral handig voor de begeleiders. Een nieuwe versie van de Sweelcup met nieuwe kansen. Wij als organisatie en de jeugdcommissie kijken er in elk geval naar uit. Tot zaterdag.

Misschien goed om te vermelden dat we 4 zaterdagen gaan spelen. 6, 13, 20 en 27 maart. In het paasweekend daarop hebben we geen Sweelcup.