23 juni: Holland Intermediar Verenigings toernooi.

Bij deze willen we iedereen van harte  uitnodigen op  23 juni a.s. op ons

6e Holland Intermediair JO19, JO17, JO 15 Verenigingstoernooi.

De Toernooi commissie is  erg blij dat ze er in geslaagd zijn om 8 verenigingen te krijgen die elk deelnemen met een JO19, een JO 17 en een JO 15 team aan ons toernooi.

Een bijzonder welkom heten we aan JVZ, HZVV en DZOH, die dit jaar voor het eerst deel gaan nemen aan ons toernooi. Verder doen mee: VIOS(O), Drenthina, VKW , Twedo en natuurlijk VV Sweel.

Naast dat de clubs in de verschillende categorieën gaan strijden om de eer en wat geldprijzen, zullen ze dit ook vooral doen in de categorie verenigingen, met voor de winnende ploeg de grote wisselbokaal. Deze was tijdens de laatste editie (2016) in handen van Drenthina uit Emmen. Kunnen zij deze weer meenemen?

De afgelopen weken hebben we met de toernooicommissie ons toernooi voorbereid. Samen hebben wij allerlei taken en zaken voor elkaar weten te krijgen. Naast de commissie hebben we ook een heel aantal vrijwilligers lopen vandaag, die ons helpen. Bij deze willen we hen al vast bedanken.

We hopen er met jullie allemaal een mooie strijd van te maken en wensen jullie allemaal een bijzonder sportief toernooi toe.

Chronologisch Programma:

Vanaf 8.45 uur        ontvangst van de teams

9.30 uur                    aanvang wedstrijden

15.12 uur                  einde voetbalwedstrijden

15.25 uur                  prijsuitreiking

Parkeren: Voor Teams en bezoekers

De betreffende zaterdag zal er ’s middags ook een Beach toernooi plaatsvinden op onze parkeerplaats. De parkeerplaats zal hierdoor grotendeels bezet zijn met zand. De vraag is dan waar wel geparkeerd kan worden. We parkeren de auto’s en de bussen aan het pad dat richting en voorbij het sportpark loopt. Hier staan ook parkeerwachters .

Toernooicommissie vv Sweel,

Karin Eleveld