21 juni inleveren van teamkleding en materiaal

Op vrijdagavond 21 juni is er van 19.00 – 21.00  een mogelijkheid om de teamtassen en materiaal, kleding in te leveren voor de teams die al klaar zijn met toernooien. Ook de leiders , trainers die stoppen moeten dan hun tops, jassen, presentatiekleding en polo’s inleveren op die avond, in de kantine, of in hun teamkast opbergen.

De teams die nog meedoen aan het Toernooi in Zweeloo op zaterdag 22 juni, is de uiterste datum 1 juli a.s. ! De uiterste inleverdatum voor de senioren teams is ook 1 juli! Dan moeten de tassen, materialen, ballen, kleding van de leiders die stoppen, of een ander team gaan doen, tops van de spelers, in de Team- kasten liggen. De sleutels kunnen worden ingeleverd bij de kleding commissie.

Graag alles schoon inleveren, bidons leeg, waterzakken en sponzen droog. En zijn er mankementen aan de kleding of materiaal, of missen jullie iets? Geef dit dan aan ons door via kleding@vvsweel.nl, zodat wij dit kunnen bestellen bij MUTA,  en alle tassen  in het nieuwe seizoen weer compleet zijn.

Voor vragen, opmerkingen of afspraak voor inleveren van de sleutels: email: kleding@vvsweel.nl

Met vriendelijke groet,

Kledingcommissie VV Sweel Remko, Anne , Janneke, Gerda