16e editie Sweeler beachvoetvolleybaltoernooi staat weer voor de deur

Het Sweeler beachvoetvolleybaltoernooi staat weer voor de deur. Op zaterdag 1 juni is het zover: de aanmeldingen stromen al binnen. De parkeerplaats op sportpark ‘t Alterbarg zal weer omgetoverd worden tot een ware arena!

We zijn inmiddels al weer aangekomen bij de 16e editie. En ook dit keer zal het tot een ware climax komen. De aanmeldingen stromen binnen en het maximaal aantal deelnemers is bijna bereikt. Voor de 40+/- groep is er een nieuwe categorie toegevoegd… Kom allemaal naar ‘t Alterbarg om te aanschouwen wie er met de grote wisselbeker naar huis gaat.

Bij de mannen is de vraag, kunnen Martin Pronk en Jarno Rotgers hun titel verdedigen? Of gaat er een ander koppel met de beker naar huis. Datzelfde geldt voor de dames: gaan Mette de Lange en Isa Ekkelkamp met hun teamnaam Goaldiggers opnieuw met de grote beker naar huis….?

Vorig jaar is voor de eerste keer de strijd om de gekste outfit van start gegaan. Ook dit jaar strijden de deelnemers weer om de gekste, mooiste en leukste outfit. Gaan de heren van Kuipers, Niels en Jesse, deze winst behouden of komen de andere deelnemers met iets veel gekkers?

Mis niets van dit spektakel dat begint om 17.00 uur. En aansluitend vanaf 21.00 uur – direct na de finale en prijsuitreiking – natuurlijk een fantastische after-party met de Buurman & Buurman-show in de arena op het zand. Tot zaterdag 1 juni!