16 nov. laatste besteldag webshop VV Sweel

Zondagavond  16 november om  22.00  sluit het termijn om sportartikelen van VV Sweel  te bestellen in de Webshop van MUTA.(zie onderaan website)

Het is belangrijk het hele programma inclusief betaling te doorlopen. Je krijgt dan vanzelf een email bevestiging van bestelling en betaling. We rekenen op een levertijd van 8 weken, alles wat eerder is, is alleen maar meegenomen. Als de bestelling binnen is krijgt iedereen die deze 2e  ronde iets besteld heeft een persoonlijke mail, wanneer hij/zij het kan komen ophalen.

We hebben er een paar extra grote maten aan toegevoegd wat betreft Kousen, Trainingspakken en Trainingstop.

Er zijn deze week nog twee ophaal momenten voor klanten die hun  bestelling  van, voor 1 september, nog niet hebben opgehaald. Zij hebben afgelopen  dinsdag een email gehad. Er zijn  ook nog twee pas momenten voor  klanten die nog  iets van de site willen bestellen. Dit is op DONDERDAG  13 november tussen 18.30 en 20.30  en op ZATERDAG 15 november tussen 10.00 – 12.00  op sportpark Alterbarg in de bestuurskamer. Aanbevolen wordt om eerst te passen voordat je besteld!

In januari  2015 is er weer een nieuwe bestelronde, waar weer gepast en besteld kan worden.

Dus als je het voorjaar in wil met je nieuwe sportartikelen, bestel dan nog voor zondagavond  16 november 22.00!