๐—ญ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฎ๐—ด ingeruimd ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—–๐˜‚๐—ฝ๐—ณ๐—ถ๐—ด๐—ต๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐˜€

๐Ÿ†

Vandaag (zaterdag 21 oktober a.s.) staan er โ€˜maarโ€™ twee thuiswedstrijden op het programma, echter zijn dit wel alles of niets wedstrijden. Het gaat hier om de eerste knock-out fasee van de districtsbeker voor zowel Dames 1 en Heren 1!

De dames zijn vorig jaar tot de halve finale gekomen in het bekertoernooi en willen dit succes natuurlijk evenaren of zelf overtreffen. De eerste tegenstander in de knock-out fase is V.V Wacker Vrouwen 1 uit De Wijk. Niet helemaal een onbekende, zij zitten namelijk bij vv Sweel VR2 in de competitie en hebben ook al tegen elkaar gespeeld. Deze wedstrijd eindigde in een duidelijke 0-5 overwinning voor vv Wacker VR1, een geduchte tegenstander dus! De dames trappen af om 14:30 op Sportpark โ€™t Alterbarg.

Vervolgens is het om 19:30 de beurt aan het eerste elftal van de mannen. Zij spelen de eerste knock-out wedstrijd tegen eersteklasser Alcides uit Meppel. Direct een tegenstander van formaat, Alcides speelde vorig jaar namelijk nog in de landelijke 4e Divisie. Dit jaar staan ze na de degradatie nog op 0 punten uit 3 wedstrijden in de 1e klasse l, reken er dus maar op dat Alcides gebrand is op een goed resultaat.

Voor Sweel een mooie uitdaging om te kijken waar ze staan ten opzichte van een tegenstander die twee klassen hoger speelt!

Kortom, zaterdag twee prachtige bekerwedstrijden op Sportpark โ€™t Alterbarg in Zweeloo. Wees welkom dan maken wij er met zijn allen een gezellige zaterdag van!

Opstelling vv Sweel :

Jaap Haan