Sweel (zon) deelt in matig duel punten met Zwartemeerse Boys : 1 – 1

De hoofdmacht van Sweel (zon) heeft zondagmiddag op bezoek bij Zwartemeerse Boys de punten gedeeld: 1-1. De eindstand was al bij rust bereikt.

De thuisploeg kwam sterk uit de startblokken, maar Sweel hield goed stand. De bezoekers namen meer en meer het initiatief in handen.

In de 19e minuut bracht Siebert Looije, uit een vrije trap van Joop Beukers, met een kopbal de 0-1 op het scorebord.  Sweel verzuimde daarna om door te drukken.

In de 34e minuut zette Koen Walda de partijen weer op gelijke hoogte. Vlak voor rust had Ruben Looije nog kans om Sweel weer op voorsprong te zetten, maar de ploegen gingen met 1-1 aan de thee.

In de tweede helft probeerde Sweel wel de winnende treffer te forceren, maar het kon de verdediging van Zwartemeerse Boys niet in verlegenheid brengen.

Het matige duel werd afgesloten met 1-1.

(later meer)