Jeugdvoetbaldagen zijn VOL!

De voetbaldagen heeft zijn maximum aantal aan inschrijvingen bereikt van 84!!

Wie zich nu inschrijft komt op een wachtlijst te staan, voor als er kinderen zich afmelden.

Na drie succesvolle jaren zullen er in de meivakantie (6,7 en 8 mei) ook dit jaar in Zweeloo weer jeugd voetbaldagen georganiseerd worden. Dit keer voor het eerst onder de vlag van onze nieuwe vereniging: VV Sweel.

1

Het concept blijft echter volledig intact: Drie dagen voetbalplezier voor de jeugd t/m 13 jaar. Onder begeleiding van enthousiaste trainers zal volop worden getraind op de techniek van de voetballers. Tussen de oefeningen door is er uiteraard tijd voor een door ons verzorgde lunch.

Alle spelers zullen de eerste dag een tenue en een bal ontvangen die ze aan het einde van deze voetbaldagen mee naar huis mogen nemen.De kosten voor deze dagen bedragen € 55,- per persoon.

De organisatie heeft besloten dit jaar maximaal 84 deelnemers ( 7 x 12) toe te laten.

Geef je nu op via het formulier op deze pagina.

Tot ziens bij de voetbaldagen!