19 nov. Trainerssessie voor JO7, JO9 en JO11.

Beste trainers en Leiders,

Trainers van JO11, JO9 en JO7 worden uitgenodigd op zaterdagochtend 19 november om 9.00 uur voor een “Train de Trainer”sessie. Aangezien de meeste teams vrij zijn, is dit een geschikte datum. We starten om 9.00 en we sluiten af tegen 10.30 uur.

Twee weken geleden hebben we al een dergelijke sessie gehad, maar helaas was de opkomst gering, vandaar een nieuwe poging.

Wij vinden het heel belangrijk om onze trainers van de jongste jeugd, trainingsmethodes aan te reiken waardoor kinderen beter leren voetballen.De sessie betsaat uit een theorie gedeelte, waarin uitleg wordt gegeven hoe je kinderen van een bepaalde leeftijd het beste de oefenstof kunt aanreiken. Bij het praktijk gedeelte zal gebruik gemaakt worden van twee jeugdteams die daadwerkelijk de oefenstof onder jullie begeleiding ondergaan.

Aan en afmelding via Cees Huizing.  Dus laat a.u.b. even horen of je wel of niet bij de sessie aanwezig kunt zijn.

Leiders: voor jullie zijn de trainingen misschien van minder belang, maar het theorie gedeelte is zeker interessant. Dus heb je tijd, om 9.00 uur beginnen we met het theorie gedeelte.

Groeten, TC  VV Sweel