Jeugdvoetbaldagen in de meivakantie.

Na acht succesvolle jaren wordt er in de meivakantie, dit jaar op Sportpark Alterbarg in Zweeloo, weer Jeugdvoetbaldagen georganiseerd.

De dagen zijn gepland op dinsdag 28, woensdag 29 en donderdag 30 april van 10.00 – 15.00.

Ook nu wordt het weer georganiseerd onder de vlag van onze voetbalvereniging: VV Sweel. Dit jaar gaan we geld ophalen voor Stichting Opkikker.

Al vanaf 1995 organiseert Stichting Opkikker, opkikkerdagen voor gezinnen met een ziek kind, waarin ze door middel van heel veel activiteiten de zorgen van ieder gezinslid volledig naar de achtergrond laten verdwijnen. Deze activiteiten zijn talloos en breed.

Voor meer informatie kijk op www.opkikker.nl

Hierdoor hebben we, net als vorig jaar, besloten om 5 euro van het inschrijfgeld rechtstreeks te doneren aan Stichting Opkikker. Daarnaast zal er op donderdag 30 april om 14.15 een sponsorloop zijn, waarmee wij en de kinderen van de jeugdvoetbaldagen, geld gaan inzamelen. De formulieren voor de sponsorloop worden gelijk bij de aanmelding meegestuurd.

Drie dagen voetbalplezier voor de jeugd t/m 15 jaar uit de hele omgeving !! Onder begeleiding van enthousiaste trainers zal volop worden getraind op de techniek van de voetballers.

Tussen de oefeningen door is er uiteraard tijd voor een door ons verzorgde lunch, en drinken. Alle spelers krijgen de eerste dag een tenue en een bal, die ze aan het einde van deze drie voetbaldagen mee naar huis mogen nemen.

Kinderen van 10 jaar en ouder, kunnen er ook voor kiezen om te blijven slapen. Het is echter niet verplicht.

De kosten voor de 3 voetbaldagen inclusief 2 overnachtingen is € 85,-. ( incl. de bijdrage voor Stichting Opkikker) De kinderen slapen dit jaar in de kleedkamers en moeten zelf een matje/luchtbed en slaapzak meenemen. Het avondeten wordt verzorgd door ons, en er is een goed gevuld avondprogramma.

De inschrijfkosten voor kinderen die 9 jaar of jonger zijn, of kinderen tot en met 15 jaar die niet blijven slapen zijn € 65,-. ( incl. bijdrage voor Stichting Opkikker)

De betaling zal plaatsvinden via een automatisch incasso in de maand mei door onze penningmeester. Zie opmerking hierover in bijlage van het inschrijfformulier!

De organisatie heeft besloten dit jaar maximaal 96 deelnemers ( 8 x 12) toe te laten. Als dit aantal bereikt is, is er een wachtlijst voor als er kinderen afvallen. U krijgt hierover bericht.

Voor aanmelden voor de jeugdvoetbaldagen 2020.

Stuur een email naar: jeugdwebsite@vvsweel.nl dan krijg je een inschrijfformulier toegestuurd, en stuur dit formulier ingevuld voor 6 april terug naar jeugdwebsite@vvsweel.nl

Uw kind wordt pas op de deelnemerslijst geplaatst als het inschrijfformulier volledig ingevuld, weer teruggestuurd is naar onze administratie. U krijgt dan een bewijs van ontvangst.

De inschrijving wordt op volgorde van binnenkomst verwerkt.

Meer informatie over de voetbaldagen kunt u volgen via onze website: www.vvsweel.nl

Tot ziens bij de voetbaldagen!