Webshop VV Sweel bestellen tot 25 juni!

Trainingspak VV Sweel

Leden of supporters van VV Sweel kunnen tot en met 25 juni weer via de webshop op de VV Sweel site kleding bestellen. ( link onderaan vv Sweel site/Muta webshop)

Dit kan gaan om trainingspakken, losse trainingsbroeken, tassen, tops of trainingsshirts etc.

Ook wedstrijdbroekjes en / of sokken kunnen via de site besteld worden   Te kleine broekjes of sokken worden niet meer geruild, deze kan je onderling ruilen mochten ze te klein zijn, en anders  bestellen via de webshop van MUTA / VV    Sweel.

Nieuwe leden krijgen eenmalig een  setje met een wedstrijdbroekje en sokken van de vereniging.

Bestel op tijd, want de volgende bestelling is pas weer in de winterstop, tenzij we iets op voorraad hebben.

De levertijd is 6 tot 8 weken.

Wanneer het binnen is krijgen de klanten bericht wanneer het opgehaald kan worden.

Trainingsshirt

Trainingstas