Voetbalkamp Jeugd vv Sweel JO-13 t/m JO-19

De jeugd van vv Sweel is vanmorgen rond 09.00 uur vertrokken richting Natuurkampeerterrein Uteringskamp in Schoonloo voor een unieke, ludieke en gezellige voorbereiding op het komende voetbalseizoen 2017-2018. Onder de bezielende leiding van coördinator Wilfried Reuvers en een groot aantal vrijwilligers worden er tal van activiteiten gedaan, waaronder een douanespel en uiteraard training met bal- en spelelementen op strand en in het bos.

Eerst moesten de tenten opgezet worden, waar komende nacht in geslapen wordt. Dat is al de eerste leuke test voor teambuilding. Daarna activiteiten en vanavond met z’n alleen rond het zelfgemaakte kampvuur. Morgen in de loop van de ochtend keren ze weer huiswaarts om als afsluiter de bekerwedstrijden te spelen.

Het is prachtig weer en de stemming zit er goed in, gewoon een feestje!!!!

Jeugdkamp 2 Jeugdkamp IMG_1022