v.v. Sweel in actie voor KIKA !

De komende weken staan bij v.v. Sweel in het teken van KIKA. Met verschillende acties wil de vereniging deze stichting steunen.

Deze steun maakt het mogelijk om kinderen met kanker beter te behandelen en te genezen!

De volgende acties worden door de vereniging ondernomen:

• Blinde Toto bij de thuiswedstrijden van vv Sweel zaterdag 1 en zondag 1 op 28 en 29 april. Hierbij koop je een ‘blind’ vakje met een einduitslag. Komt jouw vakje overeen met de einduitslag van de wedstrijd, win je € 15,00. Kosten 1 vakje voor €1,-, 6 vakjes voor €5,-
  • Op Hemelvaartsdag (10 mei) worden er hamburgers verkocht tijdens de thuiswedstrijden van vv Sweel zaterdag 1 en zondag 1.
  • Tijdens de voetbaldagen op woensdag 2 mei om 14.15 uur wordt er een sponsorloop georganiseerd voor de deelnemende kinderen. Vanaf de JO11 lopen alle kinderen, de jongere kinderen mogen vrijwillig meedoen.
  • Van elke inschrijving van deelname aan de Jeugdvoetbaldagen gaat er vijf euro naar KIKA.

Met al deze acties laat v.v. Sweel wederom zien een sociale en maatschappelijk betrokken vereniging te zijn.

We rekenen op veel steun van onze spelers, supporters en andere v.v. Sweel-vrienden!