v.v. Sweel bedroefd om overlijden Jan Meems

v.v. Sweel heeft diep bedroefd gereageerd op het overlijden van Jan Meems op een leeftijd van 68 jaar.

Zijn grote inzet voor onze club en het Zweeler verenigingsleven weerspiegelt de persoon die Jan Meems was: zeer betrokken bij zijn omgeving.

Een markante clubman : daadkrachtig, rechtlijnig en vastberaden. Ook kritisch, maar met humor en warmte, zette hij zich in voor onze club en gaf hij zijn visie. Zoals hij zich binnen onze club manifesteerde, zo was hij ook echt: je kreeg bijna altijd wat van Jan mee.

Jan was bovenal een trouw en betrokken supporter, maar zijn belangstelling reikte tot in alle geledingen van onze club. Hij genoot volop van het spel van de spelers en van de hechte sfeer binnen onze club.

Jan was een aantal jaren secretaris van de voormalige v.v. ZBC. En in de jaren ‘80 maakte hij deel uit van het roemrijke ZBC 5 en vierde zelfs een kampioenschap met dit sterrenteam. Nadat hij de voetbalschoenen definitief in de wilgen had gehangen, werd Jan elftalleider van de veteranen.

Dat voetbal een belangrijk deel van zijn leven was, bleek eens te meer door zijn rol binnen het bestuur van de beheersstichting ’t Alterbarg. Naast het bestuurswerk heeft  Jan zich als terreinmeester, op de grasmaaier of met de bediening van de sproei-installatie, op een voortreffelijke wijze ingezet voor de kwaliteit van onze voetbalaccommodatie.

We zullen Jan herinneren als een echte clubman met een grote liefde voor het voetbal in Zweeloo.

Wij gaan hem enorm missen.

Bestuur, leden en supporters van v.v. Sweel willen de familie Meems condoleren met dit grote verlies. Wij wensen hen voor de komende tijd veel kracht en sterke toe.

Er is gelegenheid tot condoleren zaterdagavond a.s. van 19.30 uur tot 20.00 uur in de aula van Zweeloo.

De crematieplechtigheid zal in besloten kring plaatsvinden.

Bestuur, leden en supporters v.v. Sweel