Spetterende seizoensafsluiting v.v. Sweel

Afgelopen zaterdag heeft v.v. Sweel het voetbalseizoen 2016/2017 afgesloten met een spetterend en zeer goed georganiseerd Eindeseizoensfeest.

Het was een gezellige en onderhoudende happening, waarbij de weersomstandigheden de voetballers gunstig gezind waren. Toen omstreeks 13.00 uur de jeugdleden op ’t Alterbarg arriveerden, scheen er al een voorzichtig zonnetje. En die zon verliet de voetbalclub die middag vrijwel geen moment. Ideaal weer dus om buiten bezig te zijn.
seizoensafsluiting

Voor de jeugd waren er talrijke sportieve festiviteiten georganiseerd. Zo streden de enthousiaste jeugdleden (tot en met de C’s) tijdens de penaltybokaal om de fel begeerde bekers. En voor de senioren stond er vanaf 14.00 uur een uitdagende survivalrace op het programma. Het ging er fanatiek aan toe: er werd geklauterd, gekropen en vooral ook veel gelachen.

Voordat de feestavond m.m.v. DJ Ramon Soer en zanger Henk Jan Tangenberg van start ging, kregen de leden van v.v. Sweel nog een heerlijke barbecue voorgeschoteld. Het was een perfecte opmaat voor een mooi muzikaal feestje, waarbij uiteraard in de wandelgangen ook werd teruggeblikt op een uitermate geslaagd voetbalseizoen.

De voetballers van v.v. Sweel gaan nu op zomerreces en melden zich in de loop van augustus voor de nieuwe en ongetwijfeld veelbelovende voetbalcompetitie 2017/2018.