Persbericht GRATIS kennismakingstraining Regionale Voetbal Academie bij vv Sweel

Zweeloo – Vanaf september zal v.v. Sweel gaan samenwerken met de Regionale Voetbal Academie (RVA). Na verschillende locaties in Friesland en Groningen, komt de RVA in september voor het eerst ook naar Drenthe. Er zal een tienweekse cursus georganiseerd worden voor alle spelers van zes tot dertien jaar van alle verschillende voetbalclubs uit de hele regio.

Zijn jouw kinderen gek van voetbal? Zouden zij het leuk vinden om eens vrijblijvend en kosteloos kennis te maken met de RVA? Dat kan! In het najaar zal er een gratis kennismakingstraining worden georganiseerd.

De RVA is een onafhankelijke organisatie voor spelers van alle verenigingen. Wij zijn een voetbalacademie die anders is dan alle andere voetbalscholen. Dit komt doordat wij spelers optimaal willen begeleiden bij hun ontwikkeling als voetballen, maar ook een omgeving creëren waarin spelers zich persoonlijk kunnen ontwikkelen.

Op zondag 1 oktober zal voor het eerst de RVA Najaarscursus 2017 worden aangeboden in Zweeloo. Aangezien de RVA nieuw zal zijn voor veel mensen zijn er twee acties opgezet, zodat iedereen op een laagdrempelige manier kan kennismaken met de RVA en kan ervaren hoe er getraind wordt.

In Zweeloo geldt voor de RVA Najaarscursus 2017 een kennismakingstarief, waarbij iedere deelnemer €20,- korting krijgt. Hierdoor betaalt u voor tien trainingen van hoge kwaliteit slechts €99,95 in plaats van het gebruikelijke tarief van €119,95.

Wij kunnen ons voorstellen dat u voor de aanmelding van de tien weekse cursus graag eerst eens kennis zou willen maken om te ervaren op welke manier er getraind wordt. Op zondag 10 september 2017 zal een gratis kennismakingstraining worden georganiseerd. Deze training vindt plaats op de prachtige sportaccommodatie van v.v. Sweel van 10:00 – 11:30 uur. Alle spelers van alle verschillende verenigingen van 6-13 jaar zijn van harte welkom!

Het is niet nodig om je voor deze training aan te melden, iedereen is welkom! Als je mee wilt doen kun je je op zondag 10 september om 09:45 uur melden bij  het sportpark van vv Sweel. Je zal dan worden opgevangen door de trainers van de RVA.

ons_rva_400x205px

Wat doen wij dan precies bij de RVA?

De Regionale Voetbal Academie (RVA) organiseert een tienweekse cursus in het voor- en najaar voor alle spelers van zes tot dertien jaar in de regio. Bij de RVA willen wij spelers optimaal begeleiden bij hun ontwikkeling als voetballer, door voor iedere speler een gepersonaliseerd programma te maken. Daarnaast willen wij omgeving creëren waarin spelers zich ook persoonlijk kunnen ontwikkelen, een omgeving waarin ze vaardigheden leren waar ze ook buiten het veld iets aan hebben. Dit zijn vaardigheden als zelf initiatief nemen, eigen doelen stellen en zelf keuzes maken in het leerproces, samenwerken met je teamgenoten, leiderschap en communiceren.

De coaches van de RVA hebben allemaal een interne opleiding gevolgd. Bijna al onze trainers hebben een opleiding aan de ALO en/of het CIOS gedaan en zijn in het bezit van de benodigde KNVB diploma’s. Onze coaches hebben een passie voor de bal en de missie om ieder kind te helpen om het meeste uit zichzelf te halen.

Zou je graag meer informatie willen over de RVA? Kijk dan op onze volledig vernieuwde website! http://regionalevoetbalacademie.nl Onze coaches staan op zondag 10 september voor jullie klaar!

Email: j.dijkstra@regionalevoetbalacademie.nl

Telefoon: 06-11915490