Nieuwe jeugdscheidsrechters, ze zijn er weer!

Woensdagavond 30 november verzamelden zich een achttal jongens op het sportpark om de cursusavond Pupillenscheidsrechter te volgen.
Deze cursus werd gegeven door Jan Hooge die direct de avond begon met een portie theorie in de vorm van spelregels. Daarna kwamen diverse scheidrechters-dingen aan bod. Van hoe loop je over het veld tot hoe ga je om met toeschouwers die toch soms toch wel heel aanwezig zijn.

Voor het praktijk gedeelte waren de JO11-2 en de JO11-3 op komen draven die een potje gingen voetballen op het hoofdveld. Alle acht moesten ze om de beurt een tijdje fluiten waarbij Jan ze allerlei aanwijzingen gaf. Zo rond half acht en werd de avond afgesloten en kregen de heren allemaal een scheidsrechterstenue aangeboden door vv Sweel.

Martijn, Thomas, Tom, Huub, Stan, Mans, Jordy en Stein, gefeliciteerd met het behaalde resultaat en we zijn jullie zeer dankbaar dat jullie je in willen zetten als scheidsrechter voor onze club.