Meetrainen
Twijfel je of voetbal iets voor jou is en wil je graag eens zonder verplichtingen kennis maken met deze prachtige sport?

VV Sweel biedt jou de mogelijkheid om een keer mee te trainen met je leeftijdsgenoten. Neem contact op met een van de coördinatoren; deze zijn te vinden op de pagina Jeugd > Jeugd bestuur.

Heb je plezier gehad en wil je na deze training graag komen voetballen bij VV Sweel, dan vind je hieronder alle benodigde informatie.

Contributie seizoen 2023 / 2024
Het lidmaatschap bedraagt per seizoen:

Senioren – veld + zaal – € 180,00
JO19 – JO18 – € 119,50
JO17 -JO16 – € 111,00
JO15 – JO14 –  € 106,50
JO13 – JO12 – € 102,00
JO11 – JO10 – € 97,50
JO9-JO8-JO7 – € 90,00
7 x 7 – € 66,00
Walking Footbal – € 66,00
Niet-spelende leden – € 52,50
Donateurs – € 39,00

De contributie voor spelende leden wordt per half jaar geïncasseerd, in oktober en in april.
De contributie voor niet-spelende leden en de donateursbijdrage wordt jaarlijks geïncasseerd.
Leden die niet middels automatische incasso betalen ontvangen een factuur met daarop het te betalen bedrag.

Kleding
In het kader van het kledingreglement krijgt iedere speler kousen en een broek in bruikleen. Het shirt wordt verstrekt door de leiders. Meer informatie over het kledingreglement vind je hier.

Het aanmelden  en/of overschrijven  bij VV Sweel gebeurt in een aantal stappen:

• Je vult het elektronisch aanmeldformulier zo volledig mogelijk in,  en drukt op versturen. Dit formulier geldt zowel voor jeugdspelers als senioren.
  • Je levert een pasfoto in bij de ledenadministratie, als je 11 jaar of ouder bent, door deze te uploaden via je inschrijfformulier.
  • Er wordt contact met je opgenomen zodra alle gegevens zijn ontvangen en de inschrijving bij de KNVB is voltooid.

Je wordt in een team geplaatst en krijgt daarvan bericht van de bewuste leider.

Afmelden  en verhuizen
Wil je je afmelden als lid, of wil je een verhuisbericht doorgeven? Dan moet dit ook via de ledenadministratie. Stuur een e-mail naar ledenadministratie@vvsweel.nl met je wijziging of afmelding.

Bij overschrijving naar een andere vereniging meld je je ook bij ons af via het mailadres , en krijg je in de bevestiging je relatienummer mee. Met dit nummer kan je je makkelijker aanmelden bij je nieuwe vereniging. Overschrijvingstermijn is uiterlijk 15 juni.

>> Voorwaarden bij het opzeggen als lid van VV Sweel <<

Lid worden

• Als spelend lid krijg je eenmalig een wedstrijdbroekje en sokken van de vereniging. Deze kleding wordt via de leider uitgegeven.

Spamcontrole