VV Sweel E2 organiseert een blinde Toto!

Voorafgaande aan de wedstrijd vv Sweel 1– Pesse 1, op zondag  1 mei a.s  Kunnen toeschouwers een blinde Toto invullen. Ouders en spelers van vv Sweel E2 zullen dit organiseren.

Met deze actie proberen zij sponsorgeld op te halen voor hun voetbaltrip naar Duitsland. De E2 speelt in het Pinksterweekend het mini EK in Schüttorf.

Deze blinde toto werkt als volgt: mensen kopen 1 of meerdere hokjes in een grote tabel. Hier vullen ze hun naam in. In een andere tabel(niet zichtbaar) staan 2x 55 verschillende uitslagen. Wanneer de wedstrijd Sweel – Pesse eindigt, zal er gekeken worden welke personen het vakje hebben gekocht waarin de juiste uitslag staat. Er zullen per Toto-blad 2 winnaars zijn. Zijn winnen dan € 15,-. De overige inkomsten worden gebruikt om de kosten te dekken die het toernooi met zich meebrengt.

De prijzen zijn: € 1,- voor 1 vakje, € 2,50 voor 3 vakjes en € 5,- voor 6 vakjes. Neem een gokje en vul de Toto in.

Tot zondag!

Team en begeleiding vv Sweel E2