Jeugd bingo vv Sweel groot succes

Op vrijdag 10 en 17 april werden weer de jaarlijkse jeugd bingo avonden georganiseerd voor de F, E en D pupillen van vv Sweel.

Op vrijdag 10 april waren ongeveer 30 F pupillen met hun begeleiders aanwezig in de kantine van het sportpark. In opperste concentratie en soms met wat hulp van ouders en begeleiders, werden de genoemde nummers weggestreept. Per kaart konden er drie prijzen worden gewonnen. Deze prijzen varieerden van een waterpistool, voetbal, spelletjes tot een echte frietzak, aangeboden door Daan’s Snackmobiel. Na twee rondes werd er een korte pauze ingelast, waarbij de kinderen wat drinken en chips kregen aangeboden. Rond kwart over 8 was het afgelopen en zagen we alle kinderen met een blij gezicht naar huis gaan.

Op vrijdag 17 april werd de kantine bezocht door wel 65 E en D pupillen en een aantal begeleiders. Zelfs meer als dat er waren opgegeven, maar dat maakte de pret alleen maar groter. Fanatiek werden de cijfers weggestreept en de prijzen opgehaald. In de pauze was er tijd voor een drankje en een zakje chips, om vervolgens de laatste rondes te spelen. Onder leiding van Riekus Vugteveen en de rest van de vrijwilligers kwam alles tot een goed einde.

Supportersvereniging vv Sweel wil alle kinderen, begeleiders en vrijwilligers die deze avonden aanwezig waren, bedanken voor hun hulp. We kunnen weer terugkijken op een mooie activiteit.

Bekijk ook de fotoreportage in het fotoalbum.