Jesper Vaessen & Robin Sikken / Leonie & Joanne Katerberg winnen Beach-toernooi 2017

Jesper Vaessen en Robin Sikken hebben vrijdagavond bij de mannen op overtuigende wijze het Zweeler Beach-voetvolleybaltoernooi op hun naam geschreven. In de finale was het duo met 24-18 te sterk voor Egbert Vugteveen en Bertin Kiers. Op de derde plaats eindigden Wilfred Kuipers en Jan Roelof Jansen. Zij verwezen de aftredende kampioenen Jurjen Huitema en Thomas Kamman met 20-10 terug naar de vierde plaats.

beachvoetvolley2017-heren

Bij de dames ging de beker op overtuigende wijze naar de zusjes Leonie en Joanne Katerberg uit Aalden. Zij versloegen in de finale Robin Schonewille en Ilse Nijenbanning. De derde plaats ging naar Janneke en Willemien Vugteveen.

beachvoetvolley2017-dames

De ware technici onder de voetballers konden op een sfeervol ingericht strandpaviljoen van ’t Alterbarg in Zweeloo weer als vanouds hun hart ophalen bij het altijd lastige voetvolleybal. Dat gold ook voor het publiek op de tribunes. Aan alle voorwaarden voor een perfect beachsfeertje was weer voldaan. Met meer dan honderd kuub zand en swingende zomerse muziek was het op het Zweeler zandstrand goed toeven.

Lof voor de enthousiaste leden van v.v. Sweel, die er in de afgelopen weken hard aan hebben gewerkt om er weer iets moois van te maken. De deelnemers zorgden vrijdagavond voor prachtige sport met tactische ballen net over het net, niet te halen boogjes in het uiterste hoekje van het veld en spectaculaire omhalen waarvan je er in een regulier voetbalduel soms maar één of twee ziet.